De student kan de verschillende rollen van de verpleegkundige hanteren en deze gepast inzetten bij het overleg met andere hulpverleners. |
De student kan het intra- en interprofessioneel overleg ondersteunen, waarderen, stimuleren en faciliteren. |
De student kan op een sociaal vaardige wijze communiceren met de teamleden van het intra- en interprofessionele team. |
De student kan de verpleegkundige handelingen planmatig en doelgericht plannen in concrete zorgsituaties. |
De student kan de verpleegkundige rol in het intra- en interprofessioneel overleg op zich nemen, adviseren, optimaliseren en handelen vanuit de verpleegkundige bevoegdheden. |
De student kan de verpleegkundige rol in het intra- en interprofessioneel overleg op zich nemen, adviseren, beoordelen en vertegenwoordigen vanuit de verpleegkundige visie. |
De student kan verantwoorden hoe hij/zij het intra- en interprofessioneel overleg heeft ondersteund, gewaardeerd, gestimuleerd en gefaciliteerd. |
De student kan verantwoorden hoe hij/zij zijn/haar gedrag heeft bijgestuurd in functie van de ontvangen feedback |
De student kan op mogelijke problemen anticiperen bij de implementatie van het zorgplan voor de zorgvrager en zijn omgeving. |
De student kan de verpleegkundige handelingen planmatig en doelgericht uitvoeren in concrete zorgsituaties vanuit evidence based gegevens. |
De student kan gepast feedback geven en ontvangen. |
De student kan verantwoorden hoe hij/zij gepast feedback heeft gegeven en ontvangen. |
De student kan zijn/haar gedrag bijsturen in functie van de ontvangen feedback. |
De student kan adequaat een zorgsituatie rapporteren in een interprofessioneel overleg. |
De student kan de uitgevoerde/voorgestelde verpleegkundige handelingen in de concrete zorgsituatie argumenteren naar het interprofessioneel team. |
De student kan vanuit zijn/haar verpleegkundige bevoegdheden verantwoorden hoe hij/zij de verpleegkundige rol in het intra- en interprofessioneel overleg op zich heeft genomen, hoe hij/zij daarbij heeft geadviseerd, geoptimaliseerd en gehandeld.
|
De student kan vanuit zijn/haar verpleegkundige visie verantwoorden hoe hij/zij de verpleegkundige rol in het intra- en interprofessioneel overleg op zich heeft genomen, hoe hij/zij daarbij heeft geadviseerd en beoordeeld. |
De student kan verantwoorden hoe hij/zij de verschillende rollen van de verpleegkundige heeft gehanteerd en deze gepast heeft ingezet bij het overleg met andere hulpverleners. |
De student kan verantwoorden hoe hij/zij op een sociaal vaardige wijze heeft gecommuniceerd met de teamleden van het intra- en interprofessionele team. |
De student kan de verschillende rollen van de verpleegkundige hanteren en deze gepast inzetten bij het overleg met andere hulpverleners. |
De student kan het intra- en interprofessioneel overleg ondersteunen, waarderen, stimuleren en faciliteren. |
De student kan op een sociaal vaardige wijze communiceren met de teamleden van het intra- en interprofessionele team. |
De student kan de verpleegkundige handelingen planmatig en doelgericht plannen in concrete zorgsituaties. |
De student kan de verpleegkundige rol in het intra- en interprofessioneel overleg op zich nemen, adviseren, optimaliseren en handelen vanuit de verpleegkundige bevoegdheden. |
De student kan de verpleegkundige rol in het intra- en interprofessioneel overleg op zich nemen, adviseren, beoordelen en vertegenwoordigen vanuit de verpleegkundige visie. |
De student kan verantwoorden hoe hij/zij het intra- en interprofessioneel overleg heeft ondersteund, gewaardeerd, gestimuleerd en gefaciliteerd. |
De student kan verantwoorden hoe hij/zij zijn/haar gedrag heeft bijgestuurd in functie van de ontvangen feedback |
De student kan op mogelijke problemen anticiperen bij de implementatie van het zorgplan voor de zorgvrager en zijn omgeving. |
De student kan de verpleegkundige handelingen planmatig en doelgericht uitvoeren in concrete zorgsituaties vanuit evidence based gegevens. |
De student kan gepast feedback geven en ontvangen. |
De student kan verantwoorden hoe hij/zij gepast feedback heeft gegeven en ontvangen. |
De student kan zijn/haar gedrag bijsturen in functie van de ontvangen feedback. |
De student kan adequaat een zorgsituatie rapporteren in een interprofessioneel overleg. |
De student kan de uitgevoerde/voorgestelde verpleegkundige handelingen in de concrete zorgsituatie argumenteren naar het interprofessioneel team. |
De student kan vanuit zijn/haar verpleegkundige bevoegdheden verantwoorden hoe hij/zij de verpleegkundige rol in het intra- en interprofessioneel overleg op zich heeft genomen, hoe hij/zij daarbij heeft geadviseerd, geoptimaliseerd en gehandeld.
|
De student kan vanuit zijn/haar verpleegkundige visie verantwoorden hoe hij/zij de verpleegkundige rol in het intra- en interprofessioneel overleg op zich heeft genomen, hoe hij/zij daarbij heeft geadviseerd en beoordeeld. |
De student kan verantwoorden hoe hij/zij de verschillende rollen van de verpleegkundige heeft gehanteerd en deze gepast heeft ingezet bij het overleg met andere hulpverleners. |
De student kan verantwoorden hoe hij/zij op een sociaal vaardige wijze heeft gecommuniceerd met de teamleden van het intra- en interprofessionele team. |