De student kan de beroepspecifieke bevoegdheden toepassen op de samenwerking in een intra-professioneel team |
De student kan de zorgsituatie in een interprofessioneel overleg rapporteren |
De student kan de specifieke noden van de zorgvrager en zijn omgeving gebruiken om zorg op maat te leveren |
De student kan de zorgvrager en zijn omgeving betrekken bij de uitwerking van de follow-up van de zorg |
De student kan handelen in functie van de interactie tussen het ziekteproces en waarden en normen van de zorgvrager |
De student kan handelen in functie van noden en behoeften van de zorgvrager en zijn omgeving in een gecontroleerde zorgsituatie |
De student kan culturele aspecten integreren in eenvoudige zorgsituaties. |
De student kan de zorgsituatie aanpassen in functie van het beschikbare personeel, materiaal en tijd |
De student kan de zorgsituatie door reflectie optimaliseren |
De student kan de zorgsituatie op basis van feedback optimaliseren |
De student kan methodisch plannen’ toepassen in verschillende zorgsituaties |
De student kan verschillende zorgsituaties regisseren. |
De student kan de verpleegkundige handelingen analyseren en verantwoorden in functie van de wetgeving |
De student kan de verpleegkundige handelingen planmatig en doelgericht uitvoeren in verschillende zorgsituaties |
De student evalueert en optimaliseert het verpleegkundig handelen in verschillende zorgsituaties. Aan de hand van de evaluatie kan de student zijn verpleegkundig handelen optimaliseren |
De student kan de beroepspecifieke visies toepassen op zorg in een intra- en inter-professioneel team |
De student kan de zorgsituatie in een interprofessioneel overleg verantwoorden |
De student kan in samenspraak met de zorgvrager, zijn belangen binnen het intra-professioneel team behartigen |
De student kan ethisch en juridisch correct handelen bewaken in het belang van de zorgvrager |
De student kan schadelijke invloed van de gebruikte middelen op de zorgvrager en de omgeving voorkomen. |
De student kan adequaat feedback geven en ontvangen |
De student kan de stijl van het leerproces van anderen analyseren |
De student kan handelen in functie van de filosofische en ideologische overtuiging van de zorgvrager |
De student kan rekening houden met inbreng/mening van de betrokken partijen bij het bieden van oplossingen voor probleemsituaties in een zorgplan. |
De student kan een systematisch zorgplan implementeren voor de zorgvrager en zijn omgeving |
De student kan een zorgplan opstellen rekening houdend met het ziekte-inzicht van de zorgvrager |
De student kan de beroepspecifieke bevoegdheden toepassen op de samenwerking in een intra-professioneel team |
De student kan de zorgsituatie in een interprofessioneel overleg rapporteren |
De student kan de specifieke noden van de zorgvrager en zijn omgeving gebruiken om zorg op maat te leveren |
De student kan de zorgvrager en zijn omgeving betrekken bij de uitwerking van de follow-up van de zorg |
De student kan handelen in functie van de interactie tussen het ziekteproces en waarden en normen van de zorgvrager |
De student kan handelen in functie van noden en behoeften van de zorgvrager en zijn omgeving in een gecontroleerde zorgsituatie |
De student kan culturele aspecten integreren in eenvoudige zorgsituaties. |
De student kan de zorgsituatie aanpassen in functie van het beschikbare personeel, materiaal en tijd |
De student kan de zorgsituatie door reflectie optimaliseren |
De student kan de zorgsituatie op basis van feedback optimaliseren |
De student kan methodisch plannen’ toepassen in verschillende zorgsituaties |
De student kan verschillende zorgsituaties regisseren. |
De student kan de verpleegkundige handelingen analyseren en verantwoorden in functie van de wetgeving |
De student kan de verpleegkundige handelingen planmatig en doelgericht uitvoeren in verschillende zorgsituaties |
De student evalueert en optimaliseert het verpleegkundig handelen in verschillende zorgsituaties. Aan de hand van de evaluatie kan de student zijn verpleegkundig handelen optimaliseren |
De student kan de beroepspecifieke visies toepassen op zorg in een intra- en inter-professioneel team |
De student kan de zorgsituatie in een interprofessioneel overleg verantwoorden |
De student kan in samenspraak met de zorgvrager, zijn belangen binnen het intra-professioneel team behartigen |
De student kan ethisch en juridisch correct handelen bewaken in het belang van de zorgvrager |
De student kan schadelijke invloed van de gebruikte middelen op de zorgvrager en de omgeving voorkomen. |
De student kan adequaat feedback geven en ontvangen |
De student kan de stijl van het leerproces van anderen analyseren |
De student kan handelen in functie van de filosofische en ideologische overtuiging van de zorgvrager |
De student kan rekening houden met inbreng/mening van de betrokken partijen bij het bieden van oplossingen voor probleemsituaties in een zorgplan. |
De student kan een systematisch zorgplan implementeren voor de zorgvrager en zijn omgeving |
De student kan een zorgplan opstellen rekening houdend met het ziekte-inzicht van de zorgvrager |