Academiejaar
2019-20
Komt voor in:
- Graduaat verzekeringen (uitdovend)
Dit is een enkelvoudig opleidingsonderdeel.
Studieomvang:
3 studiepunten
Co-titularis(sen): Le Roy Ann
Onderwijstalen: Nederlands
Dit opleidingsonderdeel wordt gequoteerd op 20 (tot op een geheel getal).
Volgtijdelijkheid
Op dit opleidingsonderdeel is er geen volgtijdelijkheid van toepassing.
Tweede examenkans: wel mogelijk.
Tolereerbaarheid: Dit opleidingsonderdeel komt in aanmerking voor tolerantie onder de voorwaarden van de opleiding waarvoor je bent ingeschreven.
Totale studietijd: 40,00 uren
Begincompetenties (tekst)
Bij voorkeur eerst verzekeringsrecht volgen
OLR-Leerdoelen (lijst)
specifieke eindcompetenties
De student herkent en verklaart de verschillende distributiekanalen in de verzekeringen
|
De student herkent gedragscodes toepasselijk in de verzekeringssector.
|
De student toont aan dat hij de MiFiD gedragsregels kent en kan toepassen op voorbeelden
|
De student herkent belangenconflicten, zorgplicht, publiciteit, taken controle organen, klachten en informatieplicht
|
De student toont in een case of met voorbeelden dat hij of zij begrijpt wat PCP, VVD, ombudsdienst, klachtenbehandeling, informatieplicht, FSMA, NBB, verzekeringstakken, mededeliingsplicht en soorten tussenpersonen zijn
|
"1. |
Toetsing (lijst)
Evaluatie(s) voor de eerste examenkans
Moment | Vorm | % | Opmerking |
Academiejaar | Kennistoets | 20,00 | |
Academiejaar | Projectopdracht | 20,00 | |
Academiejaar | Vaardigheidstoets hands off | 20,00 | |
Academiejaar | Vaardigheidstoets hands on | 20,00 | |
Academiejaar | Vaardigheidstoets simulatie | 20,00 | |
Evaluatie(s) voor de tweede examenkans
Moment | Vorm | % | Opmerking |
Tweede examenperiode | Kennistoets | 50,00 | Als alle opdrachten tijdens het jaar gemaakt zijn, tellen deze punten mee als ze minstens 50% bedragen op het totaal van alle oefeningen. Anders telt alleen de punten van de 2e zit. |
Tweede examenperiode | Vaardigheidstoets hands off | 25,00 | |
Tweede examenperiode | Vaardigheidstoets hands on | 25,00 | |
Toetsing (tekst)
Studenten moeten minstens in 80% van de lesmomenten aanwezig zijn én actief deelnemen aan het afstandsonderwijs om te mogen deelnemen aan de evaluatie. Regelmatige evaluaties en toetsen op diverse manieren waar ook punten op staan. Afstandsonderwijs: opdrachten waar ook punten op staan. Examenpunten tov andere punten staan in verhouding tot respectievelijk % contactonderwijs tov afstandsonderwijs.