Academiejaar
2019-20
Komt voor in:
- Graduaat marketing (uitdovend - Antwerpen)
Dit is een enkelvoudig opleidingsonderdeel.
Studieomvang:
5 studiepunten
Co-titularis(sen): Bollaerts Bart, Laureys Peter
Onderwijstalen: Nederlands
Kalender: Semester 1
Dit opleidingsonderdeel wordt gequoteerd op 20 (tot op een geheel getal).
Bijzondere maatregelen Coronacrisis
De hogeschool bevindt zich in een overmachtssituatie als gevolg van de maatregelen die door de overheid werden genomen om de verspreiding van het coronavirus in te dijken. Daardoor werd de hogeschool genoodzaakt om, naast de afwijkingen t.o.v. de voorziene werkvormen en studiematerialen in de ECTS-fiche, ook afwijkingen te voorzien t.o.v. de informatie over de toetsing in deze ECTS-fiche van dit opleidingsonderdeel. Voor de toetsing wordt/worden de volgende afwijking(en) voorzien:
Update voor de toetsing in de 2de examenperiode d.d. 29.06.20
Vaardigheidstoets hands-on 100% - digitaal examen (vanop afstand)
Let op! Deze wijzigingen vervangen dus de informatie over de toetsing in deze ECTS-fiche.
Indien verdere maatregelen vanuit de overheid de hogeschool ertoe zouden noodzaken nog verdere afwijkingen te voorzien voor de toetsing, dan zal de student hier zo gauw mogelijk per e-mail van op de hoogte worden gebracht.
Volgtijdelijkheid
Op dit opleidingsonderdeel is er geen volgtijdelijkheid van toepassing.
Tweede examenkans: wel mogelijk.
Tolereerbaarheid: Dit opleidingsonderdeel komt in aanmerking voor tolerantie onder de voorwaarden van de opleiding waarvoor je bent ingeschreven.
Totale studietijd: 130,00 uren
OLR-Leerdoelen (lijst)
Kritisch
kent de verschillende oplossingen betreffende digitale rapportering van gegevens en de presentatie ervan |
Leervermogen
bewerkt gegevens tot bruikbare informatie |
herkent het belang van data als ondersteuning voor de marketing |
heeft oog voor de relatie tussen klant en organisatie |
Samenwerken
kan digitale marketing plaatsen in het algemene marketing beleid |
specifieke eindcompetenties
ziet de essentie van de gegevens en legt verbanden |
Leerinhoud
De student is in staat om - gegevens te ordenen - gegevens op een overzichtelijke manier weer te geven in Excel - gegevens correct te interpreteren - een probleem of vraagstelling overzichtelijk te formuleren - een bepaald probleem analytisch te benaderen - bij analyse van het probleem de belangrijkheid van alle details goed te kunnen inschatten -nauwkeurig en exact een probleemstelling in te schatten -zich een algemeen beeld van een probleemstelling te verkrijgen -zelfstandig te werken -inzicht in concrete toepassing van statistiek in een bedrijfsomgeving
Toetsing (lijst)
Evaluatie(s) voor de eerste examenkans
Moment | Vorm | % | Opmerking |
Academiejaar | Projectopdracht | 50,00 | |
Academiejaar | Vaardigheidstoets hands on | 50,00 | De taken van het afstandsonderwijs dienen allemaal te worden gemaakt om aan de eindevaluatie te kunnen deelnemen |
Evaluatie(s) voor de tweede examenkans
Moment | Vorm | % | Opmerking |
Tweede examenperiode | Projectopdracht | 50,00 | |
Tweede examenperiode | Vaardigheidstoets hands on | 50,00 | De taken van het afstandsonderwijs dienen allemaal te worden gemaakt om aan de eindevaluatie te kunnen deelnemen |
Toetsing (tekst)
De taken van het afstandsonderwijs dienen gemaakt te worden om aan het examen te kunnen deelnemen, eveneens in 2e zit. Studenten moeten minstens in 80% van de lesmomenten aanwezig zijn én actief deelnemen aan het afstandsonderwijs om te mogen deelnemen aan de evaluaties.