Academiejaar
2019-20
Komt voor in:
- Graduaat marketing (uitdovend - Antwerpen)
Dit is een enkelvoudig opleidingsonderdeel.
Studieomvang:
10 studiepunten
Co-titularis(sen): Bouts Patrick, De Weger Jörgen
Onderwijstalen: Nederlands
Kalender: Semester 1
Dit opleidingsonderdeel wordt gequoteerd op 20 (tot op een geheel getal).
Volgtijdelijkheid
Op dit opleidingsonderdeel is er geen volgtijdelijkheid van toepassing.
Tweede examenkans: wel mogelijk.
Tolereerbaarheid: Voor dit opleidingsonderdeel moet je slagen (wordt nooit getolereerd).
Totale studietijd: 260,00 uren
Korte omschrijving
Professionele identiteit gaat over wie je bent, wat onvervreemdbaar van jou is, waardoor je overeind blijft in lastige situaties en herkenbaar bent voor anderen. Door alle dynamiek en snelle veranderingen wordt weten wat je basis is steeds belangrijker.
OLR-Leerdoelen (lijst)
Communiceren
| kan met een professionele attitude zakelijke relaties opbouwen en onderhouden |
Klantgericht
| vertaalt de totstandkoming van zijn professioneel profiel in een eindrapportage waarin de verschillende fasen van het (team)werk beschreven worden |
| doet aan zelfanalyse en -onderzoek |
Kritisch
| kan plannen en organiseren |
Resultaatgericht
| kan creëren en realiseren |
| stelt zich loyaal en constructief kritisch op ten aanzien van de eigen organisatie |
Samenwerken
| ontwikkelt en realiseert een personal story voor een doelgroep naar keuze |
Leerinhoud
1.samenstelling portfolio waarin je jezelf voorstelt voor professionele doeleinden. 2.korte observatiestage
Toetsing (lijst)
Evaluatie(s) voor de eerste examenkans
| Moment | Vorm | % | Opmerking |
| Academiejaar | Projectopdracht | 100,00 | |
Evaluatie(s) voor de tweede examenkans
| Moment | Vorm | % | Opmerking |
| Tweede examenperiode | Projectopdracht | 100,00 | |
Toetsing (tekst)
Studenten moeten minstens in 80% van de lesmomenten aanwezig zijn én actief deelnemen aan het afstandsonderwijs om te mogen deelnemen aan de evaluatie.