Academiejaar
2019-20
Komt voor in:
- Graduaat marketing (uitdovend - Antwerpen)
Dit is een enkelvoudig opleidingsonderdeel.
Studieomvang:
10 studiepunten
Co-titularis(sen): Bouts Patrick, De Weger Jörgen
Onderwijstalen: Nederlands
Kalender: Semester 1
Dit opleidingsonderdeel wordt gequoteerd op 20 (tot op een geheel getal).
Volgtijdelijkheid
Op dit opleidingsonderdeel is er geen volgtijdelijkheid van toepassing.
Tweede examenkans: wel mogelijk.
Tolereerbaarheid: Voor dit opleidingsonderdeel moet je slagen (wordt nooit getolereerd).
Totale studietijd: 260,00 uren
Korte omschrijving
Professionele identiteit gaat over wie je bent, wat onvervreemdbaar van jou is, waardoor je overeind blijft in lastige situaties en herkenbaar bent voor anderen. Door alle dynamiek en snelle veranderingen wordt weten wat je basis is steeds belangrijker.
OLR-Leerdoelen (lijst)
Communiceren
kan met een professionele attitude zakelijke relaties opbouwen en onderhouden |
Klantgericht
vertaalt de totstandkoming van zijn professioneel profiel in een eindrapportage waarin de verschillende fasen van het (team)werk beschreven worden |
doet aan zelfanalyse en -onderzoek |
Kritisch
kan plannen en organiseren |
Resultaatgericht
kan creëren en realiseren |
stelt zich loyaal en constructief kritisch op ten aanzien van de eigen organisatie |
Samenwerken
ontwikkelt en realiseert een personal story voor een doelgroep naar keuze |
Leerinhoud
1.samenstelling portfolio waarin je jezelf voorstelt voor professionele doeleinden. 2.korte observatiestage
Toetsing (lijst)
Evaluatie(s) voor de eerste examenkans
Moment | Vorm | % | Opmerking |
Academiejaar | Projectopdracht | 100,00 | |
Evaluatie(s) voor de tweede examenkans
Moment | Vorm | % | Opmerking |
Tweede examenperiode | Projectopdracht | 100,00 | |
Toetsing (tekst)
Studenten moeten minstens in 80% van de lesmomenten aanwezig zijn én actief deelnemen aan het afstandsonderwijs om te mogen deelnemen aan de evaluatie.