Academiejaar
2019-20
Komt voor in:
- Graduaat marketing (uitdovend - Antwerpen)
Dit is een enkelvoudig opleidingsonderdeel.
Studieomvang:
5 studiepunten
Co-titularis(sen): Goidts Christophe
Onderwijstalen: Nederlands
Kalender: Semester 1
Dit opleidingsonderdeel wordt gequoteerd op 20 (tot op een geheel getal).
Bijzondere maatregelen Coronacrisis
De hogeschool bevindt zich in een overmachtssituatie als gevolg van de maatregelen die door de overheid werden genomen om de verspreiding van het coronavirus in te dijken. Daardoor werd de hogeschool genoodzaakt om, naast de afwijkingen t.o.v. de voorziene werkvormen en studiematerialen in de ECTS-fiche, ook afwijkingen te voorzien t.o.v. de informatie over de toetsing in deze ECTS-fiche van dit opleidingsonderdeel. Voor de toetsing wordt/worden de volgende afwijking(en) voorzien:
Update voor de toetsing in de 2de examenperiode d.d. 29.06.20
40% kennistoets (mondeling) + 60% portfolio (afstandsopdrachten)
Let op! Deze wijzigingen vervangen dus de informatie over de toetsing in deze ECTS-fiche.
Indien verdere maatregelen vanuit de overheid de hogeschool ertoe zouden noodzaken nog verdere afwijkingen te voorzien voor de toetsing, dan zal de student hier zo gauw mogelijk per e-mail van op de hoogte worden gebracht.
Volgtijdelijkheid
Op dit opleidingsonderdeel is er geen volgtijdelijkheid van toepassing.
Tweede examenkans: wel mogelijk.
Tolereerbaarheid: Dit opleidingsonderdeel komt in aanmerking voor tolerantie onder de voorwaarden van de opleiding waarvoor je bent ingeschreven.
Totale studietijd: 130,00 uren
OLR-Leerdoelen (lijst)
Betrokken
legt verbanden en durft daarbij sprongen te maken naar andere vakgebieden of werkvelden |
Initiatief
spant zich in om de doelstellingen te bereiken |
Integer
is zich bewust van zijn eigen handelen, eigen waarden en normen |
argumenteert met valabele argumenten |
Klantgericht
begrijpt het aankoopgedrag van consumenten |
neemt verantwoordelijkheid op |
Leervermogen
begrijpt het aankoopgedrag van consumenten |
heeft brede algemene kennis en interesses |
heeft inzicht in de totstandkoming van een reputatie, identiteit en imago van een organisatie |
Organisatiesensitiviteit
identificeert zich met de organisatie |
Samenwerken
is zich bewust van zijn eigen handelen, eigen waarden en normen |
argumenteert met valabele argumenten |
identificeert zich met de organisatie |
legt verbanden en durft daarbij sprongen te maken naar andere vakgebieden of werkvelden |
specifieke eindcompetenties
begrijpt het aankoopgedrag van consumenten |
heeft oog voor maatschappelijke ontwikkelingen |
verwerft inzicht in hoe maatschappelijke ontwikkelingen (de reputatie van) een organisatie kunnen impacteren |
draagt constructief bij tot het teamverband |
Toetsing (lijst)
Evaluatie(s) voor de eerste examenkans
Moment | Vorm | % | Opmerking |
Academiejaar | Kennistoets | 40,00 | Digitale evaluatie |
Academiejaar | Portfolio | 60,00 | Opdrachten gecombineerd onderwijs |
Evaluatie(s) voor de tweede examenkans
Moment | Vorm | % | Opmerking |
Tweede examenperiode | Kennistoets | 40,00 | Digitale evaluatie |
Tweede examenperiode | Portfolio | 60,00 | Opdrachten gecombineerd onderwijs |
Toetsing (tekst)
Studenten moeten minstens in 80% van de lesmomenten aanwezig zijn én actief deelnemen aan het afstandsonderwijs om te mogen deelnemen aan de evaluaties.