Academiejaar
2019-20
Komt voor in:
- Graduaat marketing (uitdovend - Antwerpen)
Dit is een enkelvoudig opleidingsonderdeel.
Studieomvang:
5 studiepunten
Co-titularis(sen): Goidts Christophe, Van der Kraan Harold
Onderwijstalen: Nederlands
Kalender: Semester 1 of Semester 2
Dit opleidingsonderdeel wordt gequoteerd op 20 (tot op een geheel getal).
Volgtijdelijkheid
Op dit opleidingsonderdeel is er geen volgtijdelijkheid van toepassing.
Tweede examenkans: wel mogelijk.
Tolereerbaarheid: Dit opleidingsonderdeel komt in aanmerking voor tolerantie onder de voorwaarden van de opleiding waarvoor je bent ingeschreven.
Totale studietijd: 130,00 uren
Korte omschrijving
De student leert hoe voor verschillende situaties online tools gebruikt kunnen worden, en kan de beschikbare tools vergelijken om de meest geschikte tools te selecteren.
Begincompetenties (tekst)
Een basiskennis van online marketing wordt verwacht.
OLR-Leerdoelen (lijst)
Inlevingsvermogen
doet eerst al he tmogelijke om een probleem op te lossen alvorens hulp in te roepen |
Organisatiesensitiviteit
is vernieuwend en origineel in zijn/haar aanpak |
Resultaatgericht
Samenwerken
deelt informatie, kennis en contacten |
de student verwerft inzicht in hoe voor verschillende situaties online tools gebruikt kunnen worden |
ziet samenhang en verbanden |
specifieke eindcompetenties
werkt verbindend |
plant zelfstandig het eigen werk om gewenste resultaten te realiseren |
denkt oplossingsgericht |
past de communicatiestijl aan de verschillende doelgroepen aan |
doet eerst al he tmogelijke om een probleem op te lossen alvorens hulp in te roepen |
komt met alternatieve ideeën en oplossingen voor de dag |
deelt informatie, kennis en contacten |
geeft hoge prioriteit aan sevicebereidheid |
werkt geformuleerde doelstellingen uit |
doet voorstellen en draagt oplossingen aan |
legt en onderhoudt contacten, zowel online als offline |
is vernieuwend en origineel in zijn/haar aanpak |
de student verwerft inzicht in hoe voor verschillende situaties online tools gebruikt kunnen worden |
de student kan beschikbare tools vergelijken om de meest geschikte tools te selecteren |
kent het begrip break-even en kan deze toepassen |
ziet samenhang en verbanden |
Toetsing (lijst)
Evaluatie(s) voor de eerste examenkans
Moment | Vorm | % | Opmerking |
Academiejaar | Portfolio | 50,00 | Opdrachten gecombineerd onderwijs |
Academiejaar | Projectopdracht | 50,00 | Voor dit onderdeel is, gezien het klassikale karakter, geen tweede zittijd mogelijk. |
Evaluatie(s) voor de tweede examenkans
Moment | Vorm | % | Opmerking |
Tweede examenperiode | Afstudeeropdracht | 50,00 | Opdracht ter compensatie van het niet herneembare evaluatieonderdeel uit de eerste zittijd. |
Tweede examenperiode | Portfolio | 50,00 | Opdrachten gecombineerd onderwijs |
Toetsing (tekst)
Tijdens de laatste les stellen de studenten hun opdracht voor en verdedigen ze deze voor de klasgroep. Dit is enkel mogelijk indien voorafgaandelijk alle afstandsopdrachten ingediend werden. Gezien het klassikale karakter van deze opdracht is hiervoor geen tweede zittijd mogelijk. Studenten moeten minstens in 80% van de lesmomenten aanwezig zijn én alle opdrachten van het afstandsonderwijs tijdig ingediend hebben om te mogen deelnemen aan de evaluaties.