10MARK: data: verzamelt en verwerkt data in functie van de marketingstrategie en het marketingplan.
| De student verdedigt zijn professioneel onderbouwde standpunten op een constructieve wijze |
| De student raadpleegt gespecialiseerde media en andere bronnen |
01: tools & technieken: ondersteunt de afdeling/organisatie en maakt correct gebruik van passende tools en technieken in functie van marketing- en/of communicatieactiviteiten.
| De student beheert informatie en data in opdracht van de leidinggevende |
| De student werkt constructief samen |
03: probleemoplossend & doelgroepgericht: werkt probleemoplossend en doelgroepgericht.
| De student neemt zijn verantwoordelijkheid op gecoacht door de werkplekbegeleider. |
| De student gaat constructief om met gekregen feedback en vertaalt hem naar de nodige acties |
05: contacten & relaties: onderhoudt contacten en relaties in functie van het uitvoeren van marketing en/of communicatieprojecten en -acties.
| De student communiceert op professionele wijze met de relevante stakeholders van de organisatie (consument, investor, community, werknemers & arbeidsmarkt, belangengroepen) |
| De student hanteert een probleemoplossende aanpak onder begeleiding van een leidinggevende |
07: talen: gebruikt meerdere talen bij het uitvoeren van zijn marketing- of communicatieactiviteiten.
| De student hanteert een zelfkritische houding |
| De student werkt ideeën uit in functie van een campagne |
09: kwaliteitszorg: draagt in overleg met de leidinggevende bij aan de kwaliteitszorg door projecten en acties op te volgen, te evalueren, verbetervoorstellen te formuleren en deze te implementeren.
| De student bedenkt wat de gevolgen/consequenties van het gebruik van gegevens zijn |
11COMM: projecten en acties: ondersteunt een bedrijf of organisatie bij de uitvoering en de coördinatie van communicatieprojecten en –acties, rekening houdend met de communicatiestrategie.
| De student werkt ideeën uit voor de promotiecampagnes |
| De student schrijft teksten, binnen een aangeleverd format |
| De student neemt actief deel aan het zoeken van nieuwe ideeën, manieren en alternatieven om het gewenste resultaat te bereiken |
| De student legt vlot verbanden tussen gegevens |
| De student verzamelt content voor de social media kanalen en/of de website |
| De student houdt de website up to date |
| De student ontwerpt eenvoudig drukwerk |
| De student maakt correct gebruik van passende grafische tools |
13COMM: interne en externe communicatie: ondersteunt de interne en externe communicatie van een bedrijf of organisatie.
| De student ondersteunt de organisatie van kleinschalige communicatie- en/of marketingevents |
11MARK: projecten en acties: ondersteunt een bedrijf of organisatie bij de uitvoering en de coördinatie van marketingprojecten- en acties, rekening houdend met de marketingstrategie.
| De student werkt ideeën uit voor de promotiecampagnes |
| De student schrijft teksten, binnen een aangeleverd format |
| De student neemt actief deel aan het zoeken van nieuwe ideeën, manieren en alternatieven om het gewenste resultaat te bereiken |
| De student houdt de website up to date |
| De student ontwerpt eenvoudig drukwerk |
| De student maakt correct gebruik van passende grafische tools |
02: informatie- en databeheer: helpt bij het beheer van de informatie en data (van een afdeling) van een bedrijf of organisatie.
| De student werkt constructief samen binnen het team en handelt actief |
04: zelfstandig, team, (pro)actief: werkt zowel zelfstandig als in team, en handelt (pro)actief.
| De student werkt constructief samen binnen het team en handelt actief. |
| De student vertaalt communicatiedoelen in concrete communicatieacties. |
| De student gaat constructief om met gekregen feedback en vertaalt deze naar de nodige acties. |
06: projecten en acties: organiseert marketing en/of communicatieprojecten en -acties en stemt af met de betrokken partijen.
| De student deelt zijn professionele onderbouwde standpunten op een constructieve wijze |
08: eigen deskundigheid: zelfkritisch, identificeert eigen professionaliseringsnoden, ontwikkelt en verbetert hierbij permanent de eigen deskundigheid.
| De student handelt zorgvuldig en stipt |
| De student volgt de recente ontwikkelingen in verband met marketing en communicatie op |
| De student past de technieken toe op een geïntegreerde opdracht vanuit het werkveld |
10COMM: data: verzamelt en verwerkt data in functie van de communicatiestrategie en het communicatieplan.
| De student verdedigt zijn professioneel onderbouwde standpunten op een constructieve wijze |
| De student raadpleegt gespecialiseerde media en andere bronnen |
| De student ondersteunt medewerkers ( vb presentatie maken, data verzamelen,...) |