10MARK: data: verzamelt en verwerkt data in functie van de marketingstrategie en het marketingplan.
De student verdedigt zijn professioneel onderbouwde standpunten op een constructieve wijze |
De student raadpleegt gespecialiseerde media en andere bronnen |
01: tools & technieken: ondersteunt de afdeling/organisatie en maakt correct gebruik van passende tools en technieken in functie van marketing- en/of communicatieactiviteiten.
De student beheert informatie en data in opdracht van de leidinggevende |
De student werkt constructief samen |
03: probleemoplossend & doelgroepgericht: werkt probleemoplossend en doelgroepgericht.
De student neemt zijn verantwoordelijkheid op gecoacht door de werkplekbegeleider. |
De student gaat constructief om met gekregen feedback en vertaalt hem naar de nodige acties |
05: contacten & relaties: onderhoudt contacten en relaties in functie van het uitvoeren van marketing en/of communicatieprojecten en -acties.
De student communiceert op professionele wijze met de relevante stakeholders van de organisatie (consument, investor, community, werknemers & arbeidsmarkt, belangengroepen) |
De student hanteert een probleemoplossende aanpak onder begeleiding van een leidinggevende |
07: talen: gebruikt meerdere talen bij het uitvoeren van zijn marketing- of communicatieactiviteiten.
De student hanteert een zelfkritische houding |
De student werkt ideeën uit in functie van een campagne |
09: kwaliteitszorg: draagt in overleg met de leidinggevende bij aan de kwaliteitszorg door projecten en acties op te volgen, te evalueren, verbetervoorstellen te formuleren en deze te implementeren.
De student bedenkt wat de gevolgen/consequenties van het gebruik van gegevens zijn |
11COMM: projecten en acties: ondersteunt een bedrijf of organisatie bij de uitvoering en de coördinatie van communicatieprojecten en –acties, rekening houdend met de communicatiestrategie.
De student werkt ideeën uit voor de promotiecampagnes |
De student schrijft teksten, binnen een aangeleverd format |
De student neemt actief deel aan het zoeken van nieuwe ideeën, manieren en alternatieven om het gewenste resultaat te bereiken |
De student legt vlot verbanden tussen gegevens |
De student verzamelt content voor de social media kanalen en/of de website |
De student houdt de website up to date |
De student ontwerpt eenvoudig drukwerk |
De student maakt correct gebruik van passende grafische tools |
13COMM: interne en externe communicatie: ondersteunt de interne en externe communicatie van een bedrijf of organisatie.
De student ondersteunt de organisatie van kleinschalige communicatie- en/of marketingevents |
11MARK: projecten en acties: ondersteunt een bedrijf of organisatie bij de uitvoering en de coördinatie van marketingprojecten- en acties, rekening houdend met de marketingstrategie.
De student werkt ideeën uit voor de promotiecampagnes |
De student schrijft teksten, binnen een aangeleverd format |
De student neemt actief deel aan het zoeken van nieuwe ideeën, manieren en alternatieven om het gewenste resultaat te bereiken |
De student houdt de website up to date |
De student ontwerpt eenvoudig drukwerk |
De student maakt correct gebruik van passende grafische tools |
02: informatie- en databeheer: helpt bij het beheer van de informatie en data (van een afdeling) van een bedrijf of organisatie.
De student werkt constructief samen binnen het team en handelt actief |
04: zelfstandig, team, (pro)actief: werkt zowel zelfstandig als in team, en handelt (pro)actief.
De student werkt constructief samen binnen het team en handelt actief. |
De student vertaalt communicatiedoelen in concrete communicatieacties. |
De student gaat constructief om met gekregen feedback en vertaalt deze naar de nodige acties. |
06: projecten en acties: organiseert marketing en/of communicatieprojecten en -acties en stemt af met de betrokken partijen.
De student deelt zijn professionele onderbouwde standpunten op een constructieve wijze |
08: eigen deskundigheid: zelfkritisch, identificeert eigen professionaliseringsnoden, ontwikkelt en verbetert hierbij permanent de eigen deskundigheid.
De student handelt zorgvuldig en stipt |
De student volgt de recente ontwikkelingen in verband met marketing en communicatie op |
De student past de technieken toe op een geïntegreerde opdracht vanuit het werkveld |
10COMM: data: verzamelt en verwerkt data in functie van de communicatiestrategie en het communicatieplan.
De student verdedigt zijn professioneel onderbouwde standpunten op een constructieve wijze |
De student raadpleegt gespecialiseerde media en andere bronnen |
De student ondersteunt medewerkers ( vb presentatie maken, data verzamelen,...) |