02: Afdelingsspecifieke activiteiten organiseren, coördineren en evalueren: Organiseert afdelingsspecifieke horeca-activiteiten en coördineert en evalueert de uitvoering ervan.
De student organiseert afdelingsspecifieke horeca-activiteiten en coördineert en evalueert de uitvoering ervan. |
03: Aanbod afdeling samenstellen: Stelt een evenwichtig, kwalitatief en commercieel rendabel aanbod samen binnen de eigen afdeling.
De student stelt een evenwichtig, kwalitatief en commercieel rendabel aanbod samen binnen de eigen afdeling. |
04: Gasten/klanten informeren en adviseren: Informeert en adviseert de gast/klant, rekening houdend met diens individuele wensen en behoeften en gebruikmakend van de gepaste verkooptechnieken.
De student informeert en adviseert de gast/klant, rekening houdend met diens individuele wensen en behoeften en gebruikmakend van de gepaste verkooptechnieken. |
05: Verhuur/verkoop afdeling in kaart brengen en een leven lang leren: Brengt de verhuur/verkoop van producten en diensten binnen de eigen afdeling in kaart. Op basis van ontwikkelingen in het eigen vakgebied, beperkte marktstudies, een inschatting van de vraag en de wensen van de beoogde gasten/klanten en de vooropgestelde doelstellingen, stuurt de gegradueerde bij in overleg met het management.
De student formuleert een advies over de bijsturing van de producten/diensten binnen de eigen afdeling op basis van ontwikkelingen in het eigen vakgebied, het raadplegen van een beperkte marktstudies, een inschatting van de vraag en de wensen van de beoogde gasten/klanten en de vooropgestelde doelstellingen. . |
06: Activiteiten afdeling promoten: Voert promotie voor de activiteiten van de eigen afdeling en zet hiervoor adequate informatie- en communicatiemiddelen in.
De student voert promotie voor de activiteiten van de eigen afdeling en zet hiervoor adequate informatie- en communicatiemiddelen in. |
07: Professioneel werken en veiligheidsvoorschriften toepassen: Handelt volgens de hygiëne-, onderhouds-, veiligheids- en overige geldende wetgeving en waakt over de naleving ervan binnen de eigen afdeling.
De student handelt en waakt over de naleving van de hygiëne-, onderhouds-, veiligheids- en overige geldende wetgeving binnen de eigen afdeling. |
08: Voorraad afdeling beheren: Controleert, registreert en beheert voorraad, bestellingen en leveringen van de eigen afdeling.
De student ondersteunt bij het beheer van de voorraad van de afdeling (controle en registratie voorraad, bestellingen en leveringen). |
09: Administratie en boekhouding afdeling uitvoeren: Voert de administratie en boekhouding van de eigen afdeling uit volgens de wettelijke normen en volgt deze op. De gegradueerde gebruikt daartoe passende software.
De student ondersteunt bij de administratie en boekhouding van de eigen afdeling rekening houdend met de wettelijke normen en gebruik makend van de passende software. |
10: Bijdragen aan beheer personeelszaken, coaching en vorming afdeling: Draagt bij aan het beheer van personeelszaken en de coaching en vorming van werknemers en stagiairs binnen de eigen afdeling.
De student ondersteunt de dienst personeelszaken m.b.t. de vorming en coaching van werknemers en stagiairs binnen de eigen afdeling. |
11: In team werken: Werkt teamgericht in een interculturele en/of multidisciplinaire beroepsomgeving. De gegradueerde plant de operationele werkzaamheden van het team en stuurt bij.
De student plant de operationele werkzaamheden van het team en stuurt bij. |
14L: Communiceert in meerdere talen bij de uitvoering van de dagelijkse taken.
De student communiceert in meerdere talen bij de uitvoering van de dagelijkse taken. |
13L: Onthaal coördineren en verhuur/verkoop afstemmen: Coördineert het onthaal en de verhuur/verkoop van producten en diensten in afstemming met verschillende afdelingen.
De student coördineert het onthaal en de verhuur/verkoop van producten en diensten in afstemming met verschillende afdelingen. |