OLR MAR 1.0 - De bachelor BM/MAR heeft inzicht in (digitale) marketingstrategie en-tactiek, marktanalyse, marketingcommunicatie en sales, in algemene bedrijfs- en organisatieprocessen en hun onderlinge samenhang en kan dit inzicht toepassen in een ruime, geglobaliseerde, veranderende en (inter-) nationale context.
Je toont inzicht in (digitale) marketingstrategie en-tactiek, marktanalyse, marketingcommunicatie en sales, in algemene bedrijfs- en organisatieprocessen en hun onderlinge samenhang.
|
Je past de inzichten in (digitale) marketingstrategie en-tactiek, marktanalyse, marketingcommunicatie en sales, in algemene bedrijfs- en organisatieprocessen en hun onderlinge samenhang vlot en foutloos toe in de stagecontext aan de hand van specifieke opdrachten.
|
OLR MAR 2.0 - De bachelor BM/MAR herkent opportuniteiten, stelt operationele doelstellingen en werkt proactief mee aan het behalen van de (strategische) doelstellingen van een bedrijf of een organisatie.
Je toont een kritisch/constructieve houding ten aanzien van de bedrijfs- en organisatieprocessen.
|
Je werkt proactief mee aan het behalen van de (strategische) doelstellingen van het bedrijf.
|
OLR MAR 3.2 - De bachelor BM/MAR werkt zelfstandig, planmatig, flexibel en nauwkeurig en handelt oplossingsgericht en innovatief om operationele marketing en sales processen te optimaliseren.
Je benadert problemen vanuit verschillende invalshoeken om tot een oplossing te komen.
|
Je functioneert zelfstandig en met een flexibele houding binnen een werkomgeving.
|
Je neemt initiatief tot het uitwerken van opdrachten/vervullen van je takenpakket en vraagt hulp indien nodig.
|
Je werkt punctueel volgens de collectieve werkafspraken en de afgesproken deadlines.
|
OLR MAR 4.0 - De bachelor BM/MAR heeft een diversiteitsbewuste en coachende houding tijdens het klant- en servicegericht handelen en bouwt zelfstandig een professioneel netwerk uit met nationale en internationale stakeholders.
Je helpt externe en/of interne klanten verder.
|
OLR MAR 5.1 - De bachelor BM/MAR streeft naar een hoge digitale geletterdheid en volgt digitale trends op.
Je zet ICT in om problemen op te lossen.
|
OLR MAR 5.2 - De bachelor BM/MAR gebruikt op een efficiƫnte en effectieve wijze marketing-, communicatie- en grafische software en actuele beroepsspecifieke ICT-pakketten ter ondersteuning van interne en externe stakeholders.
Je gebruikt beroepsspecifieke ICT-toepassingen voor uiteenlopende beroepsspecifieke situaties.
|
Je gebruikt bedrijfsspecifieke software in je dagdagelijkse handelingen.
|
OLR MAR 7.1 - De bachelor BM/MAR kan helder, doelgericht en op een professionele wijze schriftelijk en mondeling communiceren in het Nederlands, met integratie van beroepsjargon.
Je voert professionele gesprekken met klanten, zakenpartners en collega's.
|
Je hanteert een duidelijke en vlot leesbare zakelijke schrijfstijl.
|
Je communiceert volgens de conventies van de Nederlandse taal (spelling, grammaticaal correcte zinnen, woordgebruik).
|
OLR MAR 7.2 - De bachelor BM/MAR kan vloeiend en spontaan, met inbegrip van technische communicatie in het vakgebied op een professionele wijze schriftelijk en mondeling communiceren in het Engels.
Je bent mondeling en/of schriftelijk communicatief vaardig, zowel op sociaal als op professioneel vlak.
|
OLR MAR 7.3 - De bachelor BM/MAR kan vloeiend en spontaan, met inbegrip van technische communicatie in het vakgebied op een professionele wijze schriftelijk en mondeling communiceren in het Frans.
Je bent mondeling en/of schriftelijk communicatief vaardig, zowel op sociaal als op professioneel vlak.
|
OLR MAR 8.0 - De bachelor BM/MAR werkt projectmatig en constructief samen als lid van een multidisciplinair en intercultureel team en neemt verantwoordelijkheid in verschillende taken en rollen binnen een bedrijf of een organisatie.
Je werkt als volwaardig lid constructief samen in een (multidisciplinair) team.
|
OLR MAR 9.0 - De bachelor BM/MAR handelt op een ethische, deontologische en maatschappelijk verantwoorde wijze.
Je handelt volgens de wettelijke regels, gedragsregels en de geldende deontologiche codes bij het uitoefenen van het beroep.
|
OLR MAR 10.0 - De bachelor BM/MAR reguleert zijn persoonlijke en professionele ontwikkeling, volgt zelfstandig nationale en internationale tendensen op en integreert deze nieuwe inzichten.
Je evalueert kritisch je eigen functioneren binnen de werkomgeving in relatie tot de eigen talenten en groeikansen.
|
Je neemt initiatief om je competenties verder te ontwikkelen door zelfstandig informatie op te zoeken of door deel te nemen aan georganiseerde kennisdelingsmomenten.
|
Je zet gekregen feedback om in persoonlijke actiepunten om je eigen functioneren hiernaar bij te sturen en te groeien als persoon.
|
Je volgt de actualiteit actief op en past eventuele relevante actuele veranderingen toe tijdens het uitvoeren van beroepsseciefieke taken.
|