OLR MAR 1.0 - De bachelor BM/MAR heeft inzicht in (digitale) marketingstrategie en-tactiek, marktanalyse, marketingcommunicatie en sales, in algemene bedrijfs- en organisatieprocessen en hun onderlinge samenhang en kan dit inzicht toepassen in een ruime, geglobaliseerde, veranderende en (inter-) nationale context.
| Je toont inzicht in (digitale) marketingstrategie en-tactiek, marktanalyse, marketingcommunicatie en sales, in algemene bedrijfs- en organisatieprocessen en hun onderlinge samenhang.
|
| Je past de inzichten in (digitale) marketingstrategie en-tactiek, marktanalyse, marketingcommunicatie en sales, in algemene bedrijfs- en organisatieprocessen en hun onderlinge samenhang vlot en foutloos toe in de stagecontext aan de hand van specifieke opdrachten.
|
OLR MAR 2.0 - De bachelor BM/MAR herkent opportuniteiten, stelt operationele doelstellingen en werkt proactief mee aan het behalen van de (strategische) doelstellingen van een bedrijf of een organisatie.
| Je toont een kritisch/constructieve houding ten aanzien van de bedrijfs- en organisatieprocessen.
|
| Je werkt proactief mee aan het behalen van de (strategische) doelstellingen van het bedrijf.
|
OLR MAR 3.2 - De bachelor BM/MAR werkt zelfstandig, planmatig, flexibel en nauwkeurig en handelt oplossingsgericht en innovatief om operationele marketing en sales processen te optimaliseren.
| Je benadert problemen vanuit verschillende invalshoeken om tot een oplossing te komen.
|
| Je functioneert zelfstandig en met een flexibele houding binnen een werkomgeving.
|
| Je neemt initiatief tot het uitwerken van opdrachten/vervullen van je takenpakket en vraagt hulp indien nodig.
|
| Je werkt punctueel volgens de collectieve werkafspraken en de afgesproken deadlines.
|
OLR MAR 4.0 - De bachelor BM/MAR heeft een diversiteitsbewuste en coachende houding tijdens het klant- en servicegericht handelen en bouwt zelfstandig een professioneel netwerk uit met nationale en internationale stakeholders.
| Je helpt externe en/of interne klanten verder.
|
OLR MAR 5.1 - De bachelor BM/MAR streeft naar een hoge digitale geletterdheid en volgt digitale trends op.
| Je zet ICT in om problemen op te lossen.
|
OLR MAR 5.2 - De bachelor BM/MAR gebruikt op een efficiƫnte en effectieve wijze marketing-, communicatie- en grafische software en actuele beroepsspecifieke ICT-pakketten ter ondersteuning van interne en externe stakeholders.
| Je gebruikt beroepsspecifieke ICT-toepassingen voor uiteenlopende beroepsspecifieke situaties.
|
| Je gebruikt bedrijfsspecifieke software in je dagdagelijkse handelingen.
|
OLR MAR 7.1 - De bachelor BM/MAR kan helder, doelgericht en op een professionele wijze schriftelijk en mondeling communiceren in het Nederlands, met integratie van beroepsjargon.
| Je voert professionele gesprekken met klanten, zakenpartners en collega's.
|
| Je hanteert een duidelijke en vlot leesbare zakelijke schrijfstijl.
|
| Je communiceert volgens de conventies van de Nederlandse taal (spelling, grammaticaal correcte zinnen, woordgebruik).
|
OLR MAR 7.2 - De bachelor BM/MAR kan vloeiend en spontaan, met inbegrip van technische communicatie in het vakgebied op een professionele wijze schriftelijk en mondeling communiceren in het Engels.
| Je bent mondeling en/of schriftelijk communicatief vaardig, zowel op sociaal als op professioneel vlak.
|
OLR MAR 7.3 - De bachelor BM/MAR kan vloeiend en spontaan, met inbegrip van technische communicatie in het vakgebied op een professionele wijze schriftelijk en mondeling communiceren in het Frans.
| Je bent mondeling en/of schriftelijk communicatief vaardig, zowel op sociaal als op professioneel vlak.
|
OLR MAR 8.0 - De bachelor BM/MAR werkt projectmatig en constructief samen als lid van een multidisciplinair en intercultureel team en neemt verantwoordelijkheid in verschillende taken en rollen binnen een bedrijf of een organisatie.
| Je werkt als volwaardig lid constructief samen in een (multidisciplinair) team.
|
OLR MAR 9.0 - De bachelor BM/MAR handelt op een ethische, deontologische en maatschappelijk verantwoorde wijze.
| Je handelt volgens de wettelijke regels, gedragsregels en de geldende deontologiche codes bij het uitoefenen van het beroep.
|
OLR MAR 10.0 - De bachelor BM/MAR reguleert zijn persoonlijke en professionele ontwikkeling, volgt zelfstandig nationale en internationale tendensen op en integreert deze nieuwe inzichten.
| Je evalueert kritisch je eigen functioneren binnen de werkomgeving in relatie tot de eigen talenten en groeikansen.
|
| Je neemt initiatief om je competenties verder te ontwikkelen door zelfstandig informatie op te zoeken of door deel te nemen aan georganiseerde kennisdelingsmomenten.
|
| Je zet gekregen feedback om in persoonlijke actiepunten om je eigen functioneren hiernaar bij te sturen en te groeien als persoon.
|
| Je volgt de actualiteit actief op en past eventuele relevante actuele veranderingen toe tijdens het uitvoeren van beroepsseciefieke taken.
|