Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen
Gezondheid en Wetenschap
Werkveldoriëntatie keuzedeel 2FBT32267/3367/2425/1/11
Studiegids

Werkveldoriëntatie keuzedeel 2FBT

32267/3367/2425/1/11
Academiejaar 2024-25
Komt voor in:
  • Bachelor in de biomedische laboratoriumtechnologie, trajectschijf 2
    Afstudeerrichting:
    • farmaceutische en biologische laboratoriumtechnologie
Dit is een enkelvoudig opleidingsonderdeel.
Studieomvang: 3 studiepunten
(#) Keuzeopleidingsonderdeel (moet vervangen worden)
Voor dit keuzeopleidingsonderdeel moet één van deze opleidingsonderdelen gekozen worden:
  • Embryologie en ontwikkeling (5 studiepunten)
  • Expeditie Zweden (3 studiepunten)
  • Grootstedelijk onderwijs (3 studiepunten)
  • Medische microbiologie (7 studiepunten)
  • Positieve psychologie (3 studiepunten)
  • Wetenschappelijk Engels (3 studiepunten)
Men kan dit opleidingsonderdeel niet volgen binnen een
  • examencontract (met het oog op het behalen van een creditbewijs).
  • examencontract (met het oog op het behalen van een diploma).
Co-titularis(sen): Theunen Marjorie
Onderwijstalen: Nederlands
Kalender: Academiejaar
Dit opleidingsonderdeel wordt gequoteerd op 20 (tot op een geheel getal).
Mogelijke grensdata voor leerkrediet: 15.10.2024 (Academiejaar)
Tweede examenkans: wel mogelijk.
Delibereerbaarheid/tolereerbaarheid: Dit opleidingsonderdeel komt in aanmerking voor deliberatie/tolerantie onder de voorwaarden van de opleiding waarvoor je bent ingeschreven.

Volgtijdelijkheid

Op dit opleidingsonderdeel is er geen volgtijdelijkheid van toepassing.

Leerinhoud

Voor dit keuzeopleidingsonderdeel moet één van deze opleidingsonderdelen gekozen worden:

Embryologie en ontwikkeling (5 studiepunten) UA! Apart inschrijven.
Grootstedelijk onderwijs (3 studiepunten)

Positieve psychologie (3 studiepunten)
Medische microbiologie(7 studiepunten)

Wetenschappelijk Engels (3 studiepunten)

Expeditie Zweden (3 studiepunten)



Meer info vind je op de digitap Cursus Opleiding BL bij plan je traject.

Toetsing (tekst)

Voor studenten ingeschreven in het traject duaal leren kunnen (een deel van) de leerdoelen aangeleerd worden via de duale leerplek en kan voor deze leerdoelen een alternatieve toetsing worden voorzien volgens de afspraken opgenomen in het syllabus duaal leren.